كلمات من ذهب

اخر المواضيع

1/04/2010

ياريت ماقابلتك




كل ما افكر انك خنتنى

 
كل ما افكر انك خدعتنى

بسال طب ليه وهمتنى انك بتحبني

 
ليه خلتنى احبك اكتر ماانت وهمتنى

نفسي اعرف ازاى قدرت تخدعنى

 


ازاى قدرت توهمنى

 
ازاى محستش بغدرك ولا ازاى حسيت بحبك؟

ده انا كنت عايش عمري ليك مكنتش
حاسس غير بيك



كنت حياتى ودنيتي كنت روحى وبسمتى

قد كده الناس بقت خاينة خادعة كدابة

وقد كده الحب بقى مجرد وهم مجرد احلام خداعه



لا ده مبقاش حلم ده بقى كابوس نصحى منه بجرح مالوش دوا

نصحى على خيانة باسم الهوا

يارتنى ماقابلتك يارتني ماعرفتك
ياريتك قولتللي انك مش بتحبنى

اهون ماكنت خدعتنى وخنتنى





مع تحيات


 
















هناك 10 تعليقات:

  1. السلام عليكم............كلمات حلوووووووو اكتير.........مش الكل بيكون كذاب او خاين ممكن تلقى ناس صدقة فى حبها.....مش ديما بيكون الحب وهم واحلام .................... اتمنى لك السعادة فى حياتك يا شاعر فادى.........مع تحياتي حلم الغروب

    ردحذف
  2. ضوء القمر سها5 يناير 2010 في 1:55 م

    تسلم ايدك يا شاعر فنان بجد
    يارتنى ماقابلتك يارتني ماعرفتك

    ياريتك قولتللي انك مش بتحبنى


    اهون ماكنت خدعتنى وخنتنى

    كلمات جامده لكن يا شاعر بلاش تحكم ع كل الناس كده
    وانا مع حلم الغروب مع ال قالته
    وان لكل قاعده شواذ مش علشان واحده وحشه يبقي الباقي وحش اكيد هتلاقي الاحسن منها وال فعلا تعوضك خير

    مح تحياتي ضوء القمر

    ردحذف
  3. يارتنى ماقابلتك يارتني ماعرفتك
    ياريتك قولتللي انك مش بتحبنى
    اهون ماكنت خدعتنى وخنتنى



    طبعا من غير كلام ولا تلعيق احساس وكلمات وقصيده فوق الرائع
    لكن انا بعتب عليك في شئ
    ليه قولت ياريت هل معني دي الندم
    مش انت ال قولت عملتني الحياه لا اندم علي مافعلت ولا ابكي علي مامضي
    يبقي ليه ضعفت
    ياريت مش يون هو المعني ال وصل ليا ومش تيأس
    اختك قمر الزمان

    ردحذف
  4. كل ما افكر انك خنتنى


    كل ما افكر انك خدعتنى


    بسال طب ليه وهمتنى انك بتحبني


    ليه خلتنى احبك اكتر ماانت وهمتنى


    نفسي اعرف ازاى قدرت تخدعنى

    جميل تسلم ايدك وقلمك واحساسك العالي
    جميل جدا
    واتمني لك المزيد والتوفيق

    ردحذف
  5. ما افكر انك خنتنى


    كل ما افكر انك خدعتنى


    بسال طب ليه وهمتنى انك بتحبني


    ليه خلتنى احبك اكتر ماانت وهمتنى


    نفسي اعرف ازاى قدرت تخدعنى



    روووووووووعه تقبل مروري الطيب
    واتمني منك المذيد يا اجمل واحسن شاعر

    ردحذف
  6. لو عرف الحب احدا لما عرف ينطق بكلمه تسيىء ولو عرف الكره احدا لما عرف ينطق بكلمه تسر والصديق لن يكون صديقا الا اذا عرفت له الصدق وعرف لك الحب
    لو كانت الخيانه هى صفة الادانه فالصدق هو صفة الامانه . صدقت يا شاعر فهل من مزيد.......

    ردحذف
  7. اخواتي واخواني اقرب واحب الناس الي قلبي
    احب اشكركم جميعا من بقدومه انار المكان وعطره
    واشكر من برع في كتابه اجمل الكلمات المكتوبه بماء الورود والدهب ليبدي اعجابه واندهاشه بكلماتي المتواضعه
    شكر لمروركم واتمني التواجد الدائم
    تحياتي لكم جميعا بالتوفيق
    مع تحسات فادي الشاعر

    ردحذف
  8. بجد روووووووووعه بجد تسلم ايديك

    ردحذف
  9. جمممميله اوى وكلام وقعى جدا لو مكنتش بتحبنى ليه بتخدعنى

    ردحذف

قال الله تعالى: { مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )