كلمات من ذهب

اخر المواضيع

9/06/2010

ارجع قبل ماقطر العمر يفوت


اسمع يا صاحبي زي ماسمعت لك
انت قولت عليا خاين وانا سكت لك
وسكت لحد ماخصلت كلامك
ج الدور عليا علشان ارد عليك
انت شهد كل الناس وانت بتتكلم
ومش فكرت مره قد اه انا بتألم
والله حزين والناس علنا بتتفرج
علشان واحده خاينه انت صدقتها
وعشره العمر الي بنا كدبتها
لما قالت عايزك تبعد عنها
ومش فكرت مره مين الي حبك اكتر منها
انا من الاول كنت حبيبك قبلها
انت نسيت كل ده علشان كدبها
شهد كل الناس علي غدري
وقولت انت الي بتحبها
انا مش جاي الوقت ابكي واقولك ارجع لها
بس هقولك صدقني يا صاحبي
انا حبيتك اكتر منها

فكر يا صاحبي مره
هتلاق الحقيقه مره
هتلاق انت الغلطان
وانت مسامحك علشان الي بنا من زمان
عارف قد ايه حبك لها
هي قدرت توقعك في حبها
ضحكت عليك ومثلت عليك خوفها

مش كنت متصور انك بعتني علشان واحده خاينه
قدرت تلعب عليك وتبان هي الضحيه
وخليتك تقول عليا خاين
وتشهد كل الناس عليا
وتقول ده خاين وغدر بيا

انا الوقتي جيت علشان ترجع
بس بلسانك قولت لي كلام يوجع
وانا منتظرك لحد الموت
ترجع تاني لان الي بنا عمره مايموت
وصدقني ارجع بسرعه
قبل ماقطر العمر يفوت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

قال الله تعالى: { مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )