كلمات من ذهب

اخر المواضيع

10/14/2010

ايوه انا خونتك

ايوه انا خونتك

ايوه خونتك



ايوه انا خونتك
ايوه حبيت غيرك
بس قبل ماتزعلي وتنزل دمعه عينك
اعرفي ايه الي خلاني اقسي عليكي

قبل ماتقولي ظالم
وتنزلي دموع الضحيه
اسالي قلبك عمل ايه فيا

ايوه انا خونتك
انتي كان كل همك
ازاي تجرحي فيا
كنت في ايديك لعبه فرحتي بجرحك ليها
كنت بشوف الفرحه كل مره اضعف لك فيها
ولما تحسي انك الاول في لعبه انا ضحيه لها
مبروك عليكي اللعب ومبروك عليا الفوز
اتسرعتي ف الحكم وقولت عليا من جرحك هموت
مش تعرفي ان جرحك قواني
ورجعني للحياه تاني
اقوي من الاول
وبقيت اجرح واخون
وكنتي اول ضحيه
دوقتك طعم عذابي
وشوفت الندم في عينك
لما لاقتيني مع غيرك
اتمنيتي يرجع بكي الزمان
وتحسي بحضني وبالامان
وتسكن قلبي الي كان
مش فيه غيرك

انتي الي طلعتي خسرانه
وعلي لعبتك ندمانه
خسرتي قلب انسان
قلب مخلص محروم من الحنان
الوقتي بق كله قسوه وظلم
والبركه فيكي

هقولها لكي كلمه قبل ماتقولي اني خاين
موتك ف قلبي كان يوم عيدي
مبروك عليكي اللعب ومبروك عليا الفوز


هناك تعليق واحد:

  1. اية الحلاوة دى يابنى تسلم ياصاحبى اخوك العندليب

    ردحذف

قال الله تعالى: { مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )