كلمات من ذهب

اخر المواضيع

5/07/2010

حبيبــــــــــي إسأل لـــي قَلبك





حبيبــــــــــي



إسأل لـــي قَلبك
طمنى على حُبـك
كلمـنيِ
إبعتلى
قولي يا حبيبي وحشتِني

إكتبلِى
قولي إنك لسا بتحبـنِــى

أيوة
قولي زى ما انــا نفسي أقولــــــك
قولي نفسي أجيلك.. علشان أحكيلك

إزاى أنا بحَبك
وإزاى أنا فاكَرك

وإزاى كل حتة فيا مشتاقة ليـكْ
عينيـا فكل مكان بتدور عليــــكْ
إيديــا هتموت وتلمس إيديـــكْ







حبيــــــــــــــبى
إسأل لـــي قَلبك
طمنى على حُبـك
كلمـنيِ

إبعتلىِ
قولي يا حبيبي وحشتِني

إكتبلِى
قولي إنك لسا بتحبـنِــى



قولي زى ما أنـا نفســـي أقولـــكْ
قولي نفسي أجيلك علشان أحكيلكْ

إزاى أنا بحبَكْ
إزاى أنا فاكرَكْ
عقلـي بينسى الدنيـــا ولا ثانيـــْة نِسيـــكْ

قلبي بيدق ثانية وينسى التانية علشان

بيفكر فِيكْ

هناك تعليقان (2):

  1. كلمات رائعة واحساس اروع


    سلمت يداك

    ننتظر منك المزيد


    تحيات حلم الغروب

    ردحذف
  2. أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

    ردحذف

قال الله تعالى: { مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )