كلمات من ذهب

اخر المواضيع

10/05/2010

العيد خرب بيتنا


العيد بيتنا

العيد وصل يا رجاله
وبكل حب نقوله مرحبا تعالي
شرفت ونورت
انت فين كل ده أتاخرت
وحشتا ضحكتك
واشتاقنا لفرحتك
ونتمني نسمع صوتك
ونحس بحنانك ورقتك
طبعا كل ده ضحك علي حضرتك

فرحت ولادنا
وخربت بيتنا
عيديه وفلوس بالكوم
والعاب علي كل شكل ولون
ولحمه غاليه والدنيا زحمه
وصلنا ل 90 مليون
خليت الواحد نام مهموم

اهلا وسهلا شرفت
وبكل حب اقولك نورت
ده التحيه ولاز اقدمها
مانا خلاص مش عندي غير التحيه
ومش معايا تمن هديه
ولا حتي كليو لحمه بتلو

سامحيني يا دنيا انا في ورطه
كل حاجه غليتي اسعارها
مش بقي رخيص عير ناسها
الكل علي بعضه بيدوس
والكل بيجرح في النفوس

انا موظف علي قدي
جاي العيد عندي ويهدي
مش عارف اعمل ايه ولا ايه
هدوم العاب لحمه زحمه عيديه
هعمل ايه وانا مهيتي يادوب تمن جزمه غاليه

معلشي بقي يا عيد
مش مهم تعدي عليا
ابقي تعالي السنه الجايه
يمكن يتصلح الحال
والاسعار ينزل شويه

اسف علي حزني ف الكلمات ديا
بس اعمل ايه محدش حاسس بيا
الكل بيقول يلا نفسي
وانا لوحدي في الدنيا


العيد بقي لاصحاب الفلوس فقط

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

قال الله تعالى: { مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )