كلمات من ذهب

اخر المواضيع

12/07/2009

انا أسف يا صاحبي



حبيتها وياما حلمت بيها

كانت لصاحبى ومكنتش انا ليها

بعد ما اتعزبت ودوبت انا فى لياليها

لقيتها بتحب صاحبى وهو بيموت فيها

سامحنى يا صاحبى لو قولتلك انى بدوب فيها

سامحنى لو قولتلك انى لسه بموت فيها

لكن صدقنى ما تخفش منى عليها

صدقنى لما اقولك انى فرحت ليك وليها

صدقنى لما اقولك انى ما اتمنيت حد غيرك ليها

صدقنى مهما حبيت ودوبت انا فيها

فى النهايه هى ليك وانت ليها

صدقنى بقولك كده من حبى فيك وفيها

صدقنى مش استسلام منى ولا حتى كره فيها

صدقنى هى ليك وانت ليها

عمرى ما هخليها تحس انى يوم حنيت ليها

لانك صاحبى وقبل ما يكون ليك فهو ليها

صدقنى مش هقول بحبك ولا عينى هتيجى فى عنيها

عمرى ما ندمت يوم انى صاحبتك ولا اتعرفت بيها

لو طلبت مم الدنيا يا صحبى اشتريها

والله هى تستاهل وانت فى الاخر ليها




هناك 6 تعليقات:

  1. السلام عليكم ورحمه الله
    معقول يا فادي للدرجه دي لسه زي مانت طيب وبتضحي بسهوله طب لما انت حبيتها كده ليه مش حاربت علشانها
    ودافعت عن حبك ليه ضحيت بسهوله بها رغم انك عارف انها مش ليه ولا هتكون ليه ابدا
    انت السبب وانت ال اخترت تضحي وتسيبها لغيرك
    بس عايزه اسالك سؤال واحد ليه اخترت تعيش مظلوم ف كل العذاب ده؟ليه اخترت تكون ضحيه وانت كان ف ايديك تبقي انت ليها ليه؟

    ردحذف
  2. اماني اولا ان الموضوع ده خلاص انتهي وانا بقيت ف طريق وهي ف طريق لكن عايز اوضح لكي حاجه
    اولا الحب معروفه انه تضحيه وانا ضحيت علشان مش احب اكون حاطط نفسي ف مقارنه مع غيري كده هكون زي سلعه وهي تختار بنا الافضل والاحسن وده يققل منني
    وكمان علشان سعادتها
    واخيرا لو انا مش كنت ضحيت كنت دخلت حرب ومش بقي حب
    كانت تكون حرب والكسبان هو الاطول نفسا والاقوي
    واكيد كل واحد كان منا هيسخدم اساليب غير مشروعه ليقرب منها
    وانا ضد كده خالص وكمان هو اختارك سلاح ليه ارجعي وافتكري كويس

    وشكر يا قمر مرورك ونورتي واتمني تواجدك الدائم

    ردحذف
  3. فعلا كلامك سليم يا فادي تعيش وعاشت ايامك
    فعلا الحب تضحيه واجمل شئ انك تضحي بسعادتك وتعيش وتشوف غيرك وال بتحبه فرحان
    يكفي ان يكون واحد فيكم فرحان ده اجمل سعاده
    وكمان زي مانت قولت الحب مش حرب
    وتقبل مروري ورأيي

    ردحذف
  4. ناسكه بمحراب الكلمه9 ديسمبر 2009 في 2:29 م

    اخى : نعم الحب تضحيه اوافقك على هذا
    ولكن اريد ان اضيف ان
    من نحبهم :دائما نتوقع منهم ان يبادلونا هذا الحب
    كذالك الوفاء الاخلاص
    فان لم يتوفر هذا بين الاثنين
    فلا معنى للحب
    الحب ليس عذاب فقط او تضحيات من طرف احد فقط
    الحب والاخلاص يجب ان يكون متبادل
    فان لم يتوفر هذا
    فوداعا لهذا لحب الغير سوى
    وانا اعلم تمام العلم
    ان ربك عوضك عن ما فات
    بحب رائع يملاء حياتك ووينيرها
    فهنيئا لك بيه ياأخى
    وادعوا الله لكم بالسعاده الغامره
    ****
    دامت لنا كلماتك الرشيقه
    وحسك المرهف الاخاز
    بنتظار جديدك بشغف

    ردحذف
  5. اولا اشكرك يا ناسكه بمحراب الكلمه ع مرورك الطيب
    انتي معاكي حق ف الحب والتضحيه
    لكن احب اقولك ان الانسان بيكون ف منتهي السعاده لما يلاقي حب عمره سعيده ومش مهم هو عامل ايه
    المهم يكون قصه حبهم تنهي بواحد فيهم فرحان وسعيد
    افضل مايكون الاننين خسرانين ومجروحين
    واحب اقولك ان اجمل شئ ف الحب ان الانسان ممكن يعمل اي شئ ف سبيل سعداه الطرف التاني ده لو كان يستاهل
    ف ناس بتضحي ومش بتلاقي ويارب مش اكون واحد منهم
    انا عملت ال عليا وبعد علشانها وكمان علشان مش اخسر صاحبي
    ياريت مش الاقي جزاتي يكون ف الاخر ضحيت علشان حد مش يستاهل وياريت كل واحد يقدر ده
    لكن اخيرا انا من المفروض مش اقول الكلام ده لانني خلاص بقيت ف طريق مختلف وكلامي مش ليه اي معني الوقتي
    وربنا يسعدهم يارب
    ويسعدل كل الناس
    صدقنى لما اقولك انى ما اتمنيت حد غيرك ليها
    صدقنى مهما حبيت ودوبت انا فيها

    فى النهايه هى ليك وانت ليها

    شكر لمرورك يا قمر وتسلمي ويارب يكون عجبك الوضوع

    ردحذف
  6. مرررررررررررحباااااااااااااا اول شى اقولو انو الكلمات رائعة اكتير............الكلام صح انو الواحد يضحى علشان سعادة انسان.......... بيكون غالى عليه لكن اصعب حاجة انو لما الواحد يكتشف انو صحبو بيحب حبيبتو ........................اتمانى لك السعادةدائما......مع تحياتي حلم الغروب

    ردحذف

قال الله تعالى: { مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )