كلمات من ذهب

اخر المواضيع

12/13/2009

اسف لو كنت جرحتك



الخيانه شىء اساسى جوا منك من غيرها متعشيش..
والحكايه لازم تنتهى خلاص كفايه ارجوكى متكمليـش
عشت ليكى ايامى حياتى وانت ليه مش حاسه بيـــا..
جايا تانى بعد جرحك بتقوليلى خــــــاف عليـــــــــــــــا
كنتى فين لما عينى نسيت فرحها غرقت وسط الدموع..
كنتى فين لما ليلى مات فيه القمر عشت ذليل مخدوع
بايدى انا اخترتك انتى بس اختيارى المرة دى كان خطأ..
اتخدعت فى حبى ليكى حــــب فى بحر اوهامك غـرق
كان حضنى ليكى بيت كنتى فى عيونى اجمل مـــلاك..
اتارينى من غير ما احس كنت بحكم على قلبى بالهلاك

مشيتلك طريق كله شـــــــــــوك جرح ذل ومـــــــــــــــرار..
خسرت قلبى وعمرى ضاع عرفت معاكى معنى الانكسار..
وبعد كل دا جايا تقولى انسى وتطلبى منى السمــــــاح..
انسى ايه ولا ايه انسى جرحى طب ازاى اعيد عمرى اللى راح
تسمحيلى انا اللى بقولك انســـــــى.......!
انسى احلامى وهوايا سبينى احاول تانى اعيش
سبينى الملم سنين صبايا ابعدى متقربيش
اسف لو كنت جرحتك انتى اللى بالجرح ابتديتى..
انا هاقولك انت ايه وازاى من حياتى انتهيتــــــى

انتى بسمه فوق شفايف كدابين..
انتى لمسه بين ايدين غداريـــــن..
انتى نظرة جوا عيون خاينيــــــن..
انا هامشى واسيبك وايا غرورك عيشى عذابك شوفى هزيمتك..
وبقولها تانى وبعتذر اسف لو كنت جرحتك.....!
 
 
مع تحيات
الشاعـــ فادي عاشق نزار ـــر
واهداء الي العندليب

هناك تعليقان (2):

  1. انتى بسمه فوق شفايف كدابين..
    انتى لمسه بين ايدين غداريـــــن..
    انتى نظرة جوا عيون خاينيــــــن..
    انا هامشى واسيبك وايا غرورك عيشى عذابك شوفى



    تسلم يا شاعر سلمت يمينك
    بجد كلمات حلو كتير وقاسيه فعلا
    وصعب ان اي واحده ممكن تتقبها وتسعها
    تقبل تحياتي يا حبيب قلبي

    ردحذف
  2. سمر عاشقه الاحزان18 ديسمبر 2009 في 3:25 ص

    الخيانه شىء اساسى جوا منك من غيرها متعشيش..
    والحكايه لازم تنتهى خلاص كفايه ارجوكى متكمليـش


    جميل جدا الموضوع والقصيده دي
    وجميل جدا انك تعبر عن ال جواك بالاطفال
    وده يدل علي صدق ال جواك لان الاطفال بتعبر عن الصدق والبراءه
    وانت فعلا فنان تسلم يا غالي واتمني لك التوفيق الدائم
    وانتظر منك الجديد دائمااااااااا
    تحياتي لك بالتوفيق والنجاح
    اختك سمر

    ردحذف

قال الله تعالى: { مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )