كلمات من ذهب

اخر المواضيع

12/05/2009

ورجعت من تاني تبكي يا قلبي



عشقتك وجرحتنى *** عشقتك بكل كيانى
وبايدك ضيعتنى *** دلوقتى راجع تانى
بعد جراح واحزانى *** بدموعك تترجانى
جرحك ليا خلانى كرهتك *** ومش عايزاااااااك
زمان كان عندى قلب *** يوم ماملكتة جيت ف ثانية نسيتة
معتش فقلبى حب *** وانا بعد اسوتك ايوة انا اسيتة
زمان كان عندى قلب *** حــــب الحـــيـــاة
زمان كان عندى قلب *** يوم ماملكتة جيت ف ثانية نسيتة
معتش فقلبى حب *** وانا بعد اسوتك ايوة انا اسيتة
زمان كان عندى قلب *** دلوقتى لالالالالالالالا
معتش يفيد البكاء *** كل الى بنا دة ماضى
معتش ما بينا لقاء *** ولو تبكى دم قصادى
انا لو منك انسانى *** اعشق اخدع من تانى


الشاعــ فادي عاشق نزارـــر

هناك 6 تعليقات:

  1. يا احزانك يا شاااااااااااااااعر
    ورجعت من تاني تبكي يا قلبي
    ربنا يجعلها اخر البكاء والاحزااااان
    ويسعدك ديما يارب
    لكن انت كده بتتعمل وتستفيد من التجارب دي لكن احذر من ان تقع ف الغلط مره تانيه
    تقبل كلامي القليل

    ردحذف
  2. ناسكه بمحراب الكلمه6 ديسمبر 2009 في 8:38 م

    الدعاء أعذب نهر جرى ماؤه بين المحبين ، أهديك عذوبته لأني احبك في الرحمن ، حفظك الله دائما وسهل خطاك ولا حرمني صدق محبتك أخى **



    أخي الكريم

    كنت على موعد مع التألق في سماء الكلمة بهذه الرائعة

    تحياتي وتقديري لقلمك الساحر

    في أمان الله

    ردحذف
  3. تسلم يا غالي وشكر لمرورك الجميل

    معتش يفيد البكاء *** كل الى بنا دة ماضى

    واتمني ان تكون نالت عجابك واتمني تواجدك ديما معا
    تحياتي لمرورك

    ردحذف
  4. صاحبه قلب الشاعر7 ديسمبر 2009 في 4:08 م

    انا لو منك انسانى *** اعشق اخدع من تانى

    لو كان بيحبك بجد عمره ماهيبعد
    ولكن ان كان مش كان عرف معني الحب فهو اصلا مش فاكرك علشان ينساك


    وماصعب ان يبكي الرجال

    تقبل مروري لك بس قولت كفايه حزن اكتب شويه فرح

    ردحذف
  5. السلام عليكم
    ايه يا شاعرنا الجمال والحلاوه دي
    زوقك يجنن ربنا يحيمك وتكون ف تقدم مستمرر
    زمان كان عندى قلب *** يوم ماملكتة جيت ف ثانية نسيتة


    كلمات رائعه يا فادي تقبل مروري وربنا يسعدك يا واااااد

    ردحذف
  6. انا لو منك انسانى *** اعشق اخدع من تانى

    هذه اخر كلمات ختمت بها قصيدتي
    يارب تكون نالت اعجابكم
    واشكرك يا اماني يارب تكون نالت اعجابك
    والف الف الف شكر ياااااااااااا صاحبه قلب الشاعر
    وطبعا الموضوع ذاته نور بمروركم عليه
    تمنياتي لكم بالنتوفيق والسعاده الدائمه



    عشقتك وجرحتنى *** عشقتك بكل كيانى
    وبايدك ضيعتنى *** دلوقتى راجع تانى
    بعد جراح واحزانى *** بدموعك تترجانى

    ردحذف

قال الله تعالى: { مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ )